AKU

Wednesday, December 14, 2011

Pengalaman pertama join ride jauh...

Tanggal 11.12.2011 adalah tarikh yang takkan ku lupa sampai bila2 yang mna pada hari tersebut aku turut serta dalam konvoi ke johor...Satu perjalanan yang jauh yang memberi pengalaman dan kenangan yang sangat bermakna padaku...
Ingin aku kongsikan pengalaman aku ini..

Pada pagi 11/12/2011 08.15 pagi,aku berkumpul di Shell Seksyen 13 bersama 6orang yang lain iaitu Zaim, Adib, Wan, Hafizi, dan sorg lg yang mereka gelarkan sbg klon Faizal tahir...hehehe

Tepat jam 8.30pagi,kami memulakan perjalanan.Dalam perjalanan ke Batu Pahat, dua tiga kali kami berhenti atas sebab-sebab yang menghalang kami dari teruskan perjalanan.Kali pertama kami berhenti di hentian Seremban Kali keduanya kami berhenti di hentian ayer Keroh yang mane ketika itu angin sangat kuat sampai rasa macam nak terbang.Kami sempat berhenti di sempadan Johor.Dan kali ketiga kami berhenti pula di Hentian Tangkak.



Bersama Zaim dan Helmy di RNR Seremban

Klon Faizal Tahir


Sedang berbincang untuk perjalanan seterusnya



Berhenti sebentar di sempadan Johor Darul Takzim untuk bergambar kenangan

Selepas itu kami meneruskan perjalanan yang mana sehingga di pertengahan jalan nak ke Pagoh kami terpaksa berhenti akibat angin yang kuat dan hujan.Selepas beberapa minit kami meneruskan perjalanan semula.

Berehat sebentar berlindung dari hujan
Antara FZ yang turut serta



No comments:

Post a Comment